-اردکانی، سعید، میرغفوری، سیدحبیباله و برقی، شاهین. 1389. شناسایی و اولویتبندی مؤلفه های مؤثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیکهای تحلیل عاملی و تصمیمگیری چند شاخصه، فصلنامه مطالعات گردشگری، شماره 13.
2-پاپلییزدی، محمدحسین و سقایی، مهدی. 1386. «گردشگری (ماهیت و مفاهیم)». تهران، انتشارات سمت.
3-تقوایی، مسعود و اکبری، محمود. 1388. مقدمهای بر برنامهریزی و مدیریت گردشگری شهری. اصفهان، انتشارات نگار.
4-دادخواه، محمدرضا. 1388. مشتری مداری. تهران، انتشارات شهر آشوب.
5-داوس، دی. ای. 1381. پیمایش در تحقیقات اجتماعی. ترجمهی هوشنگ نایبی. تهران، نشر نی.
6-دیناری، احمد. 1384. گردشگری شهری در ایران و جهان. انتشارات واژگان خرد.
7-راهنماییهایی برای رسیدگی به شکایات بر مبنای استانداردهای بینالمللی، مدیریت کیفیت رضایت مشتری. 1385. ترجمه مریم سالک زمانی و محمدرضا پورشمس. تهران، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
8-رضوانی، حمیدرضا و درگاهی، هادی. 1391. شناسایی و دستهبندی ویژگیهای سیستم آموزش الکترونیکی براساس مدل کانو در دانشگاههای مجازی ایران، فصلنامه راهبردهای آموزش، دوره 5، شماره 3.
9-رضوانی، علیاصغر. 1382. جغرافیا و صنعت توریسم. چاپ پنجم، انتشارات دانشگاه پیام نور.
10-رنجبریان، محمد و زاهدی، محمد. 1386. بررسی اثرات تکرار سفر به اصفهان بر میزان رضایت گردشگران خارجی، مجلهی جغرافیا و توسعهی ناحیهای، شماره نهم.
11-شاهین، آرش. 1390. طبقهبندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی، مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال اول، شماره دوم.
12-شائمی برزکی، علی، خزای پول، جواد، مهدیپور خشکرودی، مصطفی. و بالویی جامخانه، هادی. 1390. دستهبندی متغیرهای وبکوال براساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی، فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره دوم.
13-صافی، محمدهادی، فلاحی خشکناب، مسعود. راسل، مهدی و رهگذر، مهدی. 1390. تعیین و اولویتبندی نیازهای اعضای هیأت علمی دانشگاه بر اساس الگوی کانو، فصلنامه پایش، سال دهم، شماره چهارم.
14-صدرموسوی، میرستار و دخیلیکهنکوئی، جواد. 1386. ارزیابی وضعیت تسهیلات گردشگری استان آذربایجان شرقی از دید گردشگران، مجله پژوهشهای جغرافیایی، شماره 61.
15-ضیایی محمود، عباسپور، نیلوفر. 1390. ارزیابی کیفیت محصول گردشگری شهری تهران از دید گردشگران درون مرزی، گردشگری و توسعه، سال اول، شماره 1.
16-طاهریکیا، فریز، فخاریان، میثم. و لاجوردی، مسعود. 1390. شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان از محصول پودر آ.ب.ث شرکت کندر با استفاده از مدل کانو، فصلنامه مدیریت، سال هشتم، شماره 22.
17-عطاءالهی، پروانه. 1386. ارزیابی میزان رضایت مشتریان شرکت سایپا از خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتری در شرکت سایپا از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم تحقیقات تهران.
18-فرجیراد، عبدالرضا و نصیری، سیدهژاله. 1389. رویکردهای تحلیلی در توسعهی پایدار گردشگری شهری، فصلنامه جغرافیایی سرزمین، سال هفتم، شماره 25.
19-فضلی، صفر و مهدی علیزاده. 1387. تجزیه و تحلیل و اولویتبندی بهینهی نیازهای مشتریان: رویکرد مدل ادغامی KANO در QFD، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 49.
20-قالیباف، محمد. و شعبانیفرد، محمد. 1390. ارزیابی و اولویتبندی جاذبههای گردشگری برای توسعه گردشگری شهری بر اساس مدلهای تصمیمگیری چند متغیره (مطالعه موردی: شهر سنندج)، فصلنامه تحقیقات جغرافیایی، سال 26، شماره دوم.
21-کوپر، کریس، فلچر، جان. گیلبرت، دیوید و ون هیل، استفان. 1380. اصول و مبانی جهانگردی. ترجمه اکبر غمخوار، تهران، انتشارات فرآماد.
22-لومسدن، لس. 1380. بازاریابی گردشگری. ترجمه محمد ابراهیم گوهریان. تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
23-مافی، عزتاله و سقایی، مهدی. 1388. بررسی گردشگری در کلان شهرهای مذهبی، مطالعه موردی: کلان شهر مشهد، همایش منطقهای جغرافیا و توسعه پایدار شهرها، دانشگاه آزاداسلامی واحد شیروان (6 اردیبهشت، 1388).
24-مهرگان، محمدرضا و قاسمی، مهرداد. 1381. استفاده از مدل کانو در تعیین امتیاز کیفیت شرکتهای صنعتی، مجله دانش مدیریت، سال پانزدهم، شماره 56.
25-نوربخش، سیدکامران، میرابراهیم اصفهانی، سیدعباس و وهابی، سیدهرقیه. 1389. ارزیابی رضایت مشتریان شرکت ایساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو، فصلنامه مدیریت، سال نهم، شماره 25.
26-نوری کرمانی، علی.، ذوقی، ایوب.، یاریحصاری، ارسطو و علایی، مسعود. 1388. گردشگری شهری و پیوند عملکردی آن با اکوتوریسم، مطالعه موردی کردستان، مجله علمی- پژوهشی فضای جغرافیایی، سال نهم، شماره 26.
27-وظیفه دوست، حسین و فرخیان، ساحل. 1387. تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تأثیر پذیری از مدل کانو، مجله مدیریت بازاریابی، سال چهارم، شماره 7.
28. Akama, John, S., and Kieti, Damiannah M. 2003. Measuring Tourist Satisfaction with Kenya’s Wildlife Safari: a Case Study of Tsavo West National Park. Tourism Management 24:73–81.
29.Atilgan, E., Akinci, S., and Aksoy, S. 2003. Mapping Service quality in the Tourism Industry. Managing Service Quality, 13(5):412-422.
30. Hudson, S., Hudson, P., and Miller, G.A. 2004. A Measurement of Service Quality in the Tour Operating Sector: A Methodological Comparison. Journal of Travel Research, 42: 305-312.