1.آمار نامه حمل و نقل ریلی. 1392.
2. ابراهیمزاده، عیسی. 1389. آمایش سرزمین و برنامهریزی محیطی در جنوب شرق. انتشارات اطلاعات، چاپ اول.
3. اختیاری، مصطفی.1391. معرفی یک روش ویکور توسعهیافته برای رتبهبندی اعتباری مشتریان بانکها" مطالعات مدیریت صنعتی، سال 9، شماره 25 : 179-161.
4. امیری، مقصود. 1386. تصمیمگیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی، مطالعات مدیریت صنعتی، سال 6 شماره 16: 188-167.
5. بابایی، مجید. 1390. تدوین نقشۀ راه حمل و نقل ریلیرت اجتناب نا پذیر در راستای تحقق چشمانداز (توسعۀ سبز/ هوشمند و ایمن) سیزدهمین همایش حمل و نقل ریلی. مرکز همایشهای رازی.
6. بیضایی، سیدابراهیم. 1384. ارائه مدل-های تعیین عوامل مؤثر بر ارزش افزوده بخش حمل و نقل و تولید ناخالص داخلی کشور: پژوهشنامۀ حمل و نقل شماره 2 سال اول، بهار: 6.
7.پوراصغر، فرزام. رضا ویسی. 1390. آمایش سرزمین مبنایی برای توسعۀ صنعت گردشگری پایدار، فصلنامۀ علوم اقتصادی، سال چهارم، شماره 14، صص200-186.
8. پهلوانی، مصیب. حسین مهرابی بشرابادی و مهلا افشارپور. 1392. "بررسی تاثیر توسعۀ زیرساختهای حمل و نقل بر رشد اقتصادی استانهای ایران،فصلنامۀ تحقیقات مدلسازی اقتصادی، شماره 16 تابستان 1393: 105.
9. پیشنهادات برای تدوین سیاستهای کلی برنامه ششم. 1393. مرکز مطالعات و پژوهشهای بنیادی انقلاب اسلامی. مرکز پژوهشهای بنیادی.
10. تولایی، سیمین. 1375. درآمدی بر مبانی جغرافیای اقتصادی، چاپ اول، جهاد دانشگاهی.
11. جبرائیلاوغلی، ناصر. 1392. مسئولیت متصدیان حمل و نقل زمینی، www.na3er.ir
12. حسینی، میرعبداله و همکاران. 1391. خدمات پشتیبانی تجاری و توسعه تجارت: تخمین اثرات (ایران و منتخبی از کشورها) فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی. شماره 64.
13.دلانگیزان، سهراب. امید همتی. 1391. بررسی تأثیر رشد بخش حمل و نقل بر رشد اقتصادی ایران (1387-1355). دومین همایش ملی راهکارهای توسعه اقتصادی با محوریت برنامهریزی منطقهای.
14.ساسانپور، فرزانه. سامان حیدری، اسماعیل پیری و باقر احمدی. 1397. تحلیل عدالت فضایی در استان کرمان. مطالعه موردی: بخش شبکههای ارتباطی استان کرمان. مجله آمایش جغرافیایی فضا، فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه گلستان سال هشتم. شماره مسلسل سیام.
15.شریفی، نورالدین. 1390. جایگاه حمل و نقل و تاثیر آن بر دیگر بخشهای اقتصادی کشور: یک تحلیل داده- ستانده، فصلنامه علمی پژوهشی، پژوشهای رشد و توسعۀ اقتصادی، سال دوم، شماره پنجم، صص 237-207.
16. فلاحکهن، حمیدرضا. 1390. هزینههای خارجی ناشی از فعالیت بخش حمل و نقل کشور دفتر بودجه و تشکیلات.
17. نصرازادانی، مسعود. رئوف عباسی. 1389. بررسی فرصتها و مشکلات ترانزیت ریلی و راهکارهایی برای بهبود مدیریت آن. دومین همایش ملی مهندسی عمران. دانشگاه آزاد واحد خمینیشهر.
18.نصیری هنده خاله، اسماعیل. 1397. تحلیل نابرابریهای فضایی توزیع خدمات شهری با رویکرد عدالت فضایی با استفاده از مدل ویکور. مطالعه موردی: شهر قزوین. مجله آمایش جغرافیایی فضا، فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه گلستان. سال هشتم. شماره مسلسل بیست و هشتم.
19.نگاهی به حمل و نقل مسافر جادهای. 1386. وزارت راه و شهر سازی. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای.
20. یقینی، مسعود. مهدی نوری و مسعود قلیپورثمین. 1385. سیستم برنامهریزی منابع سازمان در راهآهن جمهوریاسلامی ایران، هشتیمن کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی، انجمن حملونقل ریلی. دانشگاه علم و صنعت. شهریورماه.
21.Bougheas, C.S,O.D., Edgar and morgenroth, L.W. 1999. ”in frastluctule, transport costs and trade” journal of international economics, 47: 69-189, https://doi.org/10.1016/S0022-1996(98) 00008-7
22.Emranulhaqe, Mand Donj Heon Kim. 2003. ”Public investment in transportation and communication and growth”: a A dynamic oanel approach, center for groth and business cycle research, the university of Manchester. https://ideas.repec.org/p/man/cgbcrp/31.html
23.Esterly,w and rebelo, S. 1993, ”Fiscal policy and economic growth: an emprivical investigation”. Tournal of molletary ecollomics, 32: 417-458. Assessment Stockholm environmental institute publications. www.nber.org/ papers/w4499
24.Jiwattanakul Paisarn, Piyapong, Robert B. nocand and Daniel J. Graham, 2010. ”Causal linkages between highways and sector_level employment”, Transportation research palt. A: policy and practice, 44(4): 265-280.
www.sciencedirect.com /science/article/pii/ S0965856410000182.
25.Loo, B.P.Y. Chen, C. and Chan, E.T.H. 2010. Rail-based transit - oriented development: Lesson from New York City and Hong Kong, Landscape and Urban Planning, 97: 202-212. www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0169204610001283
26.Opricovic, S. and tzeng G. 2007. Compromise soluothion by MCDM methods: a comparative analysis of VIKOR and TOPSIS, European. Journal of operational research, 156(2): 445-455.citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.549.921&rep=rep1
27.Opricovic, S. and Tzeng, G. 2007. Extended VIKOR method in comparison with outranking methods, S., European journal of operational research, 178(2), 514-529. https://pdfs.semanticscholar.org/d86a/84ef098d32d89ee93dd0e812d0c763774616.
28.Takahashi, Takaaki. 2006. ”Economic Geography and endogenous Determination of transport technology,” Journal of urban economics, 60: 498-518. www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0094119006000453
29.Tong, Jian, Wen, Haitao, Xuemei, Fan and Kummer, Sebastian, 2010. ”Designing and decision making of transport chains between chinaand germany’, international Journal of intelligent systems and applications, 2:1-9, www.mecs-press.org/ijisa/ijisa-v2-n2/IJISA-V2-N2-1.pdf
30.Ramirez, Maria Teresa. 1999. Railroads and Colombia economy “central bank of Colombia available at: www.econometricsociety.Org/meeting/wc00/pdf/0043.pdf citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/ download? doi=10.1.1.200.8092&rep=rep1