.ابراهیمزاده، عیسی، یاری، منیره و یاسمن یاری.1392. شناسایی و اولویتبندی الزامات رضایتمندی گردشگری شهری با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی: گردشگران شهر بروجرد، فصلنامه علمی-پژوهشی دانشگاه لرستان، سال سوم- شماره نهم، صص 149-99.
2.امیری یاراحمدی، بهروز، سپهوند، نورالدین و معصومه قوامی. 1393. نقش آب و هوا وتنوع اقلیمی در فرایند توسعه گردشگری استان لرستان، مجموعه مقالات ارائه شده توسط کارکنان هواشناسی استان لرستان.
3.پورمحمدی، محمدرضا، خلیلی، رضا، کرمی، مرتضی و سمیرا پورکریم. 1394. شناسایی و اولویتبندی الزامات رضایتمندی گردشگران شهری مطالعه موردی: شهر تبریز، فصلنامه فضای گردشگری، سال پنجم، شماره 17، صص 24-2.
4.خسروی، کوروش، زیدعلی، معصومه. 1390. پهنهبندی پتانسیلهای توریستی در مناطق شهری استان لرستان، با GIS موانع و راهکارهای توسعه گردشگری، نخستین گردشگری و توسعه پایدار.
5.راسق قزلباش، سلیمان، 1388. گردشگری روستایی و لزوم توجه به آن در برنامههای توسعه و آبادانی روستاها، فصلنامه مسکن و محیط روستا، شماره 129، صص 109- 98.
6.شاکریروش، مجتبی، تقیزاده، محمد و عاطفه ذاکری. 1391. بررسی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعان مناطق شهری با بهرهگیری از مدل سرکوال (مطالعه موردی: خدمات مناطق شهرداری)، چهارمین کنفرانس برنامههای برنامهریزی و مدیریت شهری.
7.شمسالدینی، علی، امینی، زهران، پیروزی، الناز و مریم رضایی. 1394. مجله آمایش جغرافیایی فضا،فصلنامه علمی-پژوهشی گلستان، سال ششم. صص 40-26.
8.شرکت بینالمللی پردازش اطلاعات نقش کلیک. 1389. طرح ساماندهی کالبدی فضاهای روستایی بخش پاپی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان.
9.طاهریکیا. 1390. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر میزان رضایت مشتریان از محصول پودر آ.ب.ث شرکت کندر با استفاده از مدل کانو، فصلنامه مدیریت، سال هشتم، شماره 22، صص 81-67.
10.عصاریان نژاد، حسین، شیرازی رومنان، حسن .1390. ارزیابی خدمات انتظامی: ارزیابی کیفیت خدمات انتظامی پلیس+10 با استفاده از مدل تحلیل سروکوال، مطالعات مدیریت انتظامی، شماره 18، صص221-208.
11.مافی، عزتاله، سقایی، مهدی.1387. تحلیلی بر گردشگری روستایی در پیرامون کلانشهرها، مطالعه موردی: کلانشهر مشهد، مجله جغرافیا و توسعه ناحیهای، شماره 10، صص 40-21.
12.موسوی، میرنجف، آفتاب، احمد، مجنونی، علی و صغری نیروند شیشوان. 1395. توسعه گردشگری مناطق روستایی با تأکید بر اولویتهای سرمایهگذاری در زیر ساختها، مطالعه موردی: آذربایجان شرقی، مجله آمایش جغرافیایی فضا،فصلنامه علمی-پژوهشی گلستان، سال نهم، صص 53-40.
13.محرابی، جواد، خلیلی شورینی، سیاوش، خلفی، احمد. 1391. بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول شماره 9، صص 10-1.
14.مهندسین مشاور نقش، کوثر.1390. مطالعات ساماندهی هفت آبشار لرستان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری.
15.Ababneh, M. 2013. Service Quality and its Impact on Tourist Satisfaction, Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, 4: 12.
16.Albacete-Saez, C.A., Fuentes-Fuentes, M.M. and Loren'-Montes, F.J.(2007. Service quality measurement in rural accommodation. Annals of Tourism Research, 34(1): 45-65.
17.Eraqi, M.I. 2009. Tourism services quality (Tour Serve Qual) in Egypt, The viewpoints of external and internal customers, Benchmarking: An International Journal 13(4): 469-49.
18.Aref, F. and Gill, S.S. 2009. Rural tourism development through rural cooperatives. Nature and Science, 7(10): 68-73.
19.ASEAN Secretariat 2009. ASEAN Tourism Structure Plan, 2010-2015, Jakarta: A SEAN Secretariat.
20.Badler, H. 2004. Quality Customer Care, Wands beck, South Africa, Reach Publishers.
21.Bramwell, B. 2004. ‘Sustainability and rural tourism policy in Britain’, Tourism Recreation Research, 16(2): 49–51.
22.Costa, C.A. and Chalip, L. 2005. “Adventure Sport Tourism in Rural Revitalization-An Ethnographic Evaluation”, European Sport Management Quarterly, 5(3): 257-279.
23.Frochot, I. 2005. A benefit segmentation of tourists in rural areas: A Scottish perspective. Tourism Management, 26(3): 335–346.
24.Jenkins, J. 1993. “Tourism policy in rural New South Wales: Policy and research priorities”, Geo Journal, 29(3), 281–290.
25.Khound, J.M. 2013. Constraints and prospects of rural tourism development: An overview of tourism in Shyamgaon of Titabor of Jorhat, District (Assam). Journal of Tourism and Hospitality Management, 1(1): 27-31.
26.Lane, B. 2002. “Will rural tourism succeed?”, In T. Hart, S. Hardy and T. Shaw (eds) The Role of Tourism in the Urban and Regional Economy ,34-39, London: Regional Studies Association.
27.Lanea, B. 1994. What is rural tourism? Journal of Sustainable Tourism, 2(1-2): 7-21.
28.Lopez-Toro, A.A., Diaz-Munoz, R. and Perez-Moreno, S. 2010. An assessment of the quality of a tourist destination: The case of Nerja, Spain. Total Quality Management, 21(3): 269-289.
29.Mittal, B. and Lassar, W.M. 1998. Why do customers switch? The dynamics of satisfaction versus loyalty, Journal of Services Marketing, 12: 94-177
30.Naidoo, P., Ramseook, P. and Seegoolam, P. 2011. An assessment of visitor satisfaction with nature-based tourism attractions. International Journal of Management & Marketing Research, 4(1): 87-98.
31.Page, S.J. and Getz, D. 1997. “The business of rural tourism: international perspectives”, in S.J. Page and D. Getz (ends) The Business of Rural Tourism: International respective, London Thomson Business Press,
32.Parasuraman, Zeithaml and Berry, 1988. "SERVQUAL: A Multiple-Item Scale for Measuring Customer Perceptions of Service Quality," Journal of Retailing, Spring, pp. 12- 40.
33.Park, D. and Yoon, Y. 2009. “Segmentation by motivation in rural tourism: A Korean case study”, Tourism Management, 30: 99–108.
34.Rajaratnam, S.D., Munikrishnan, U.T., Sharif, S.P. and Nair, V. 2014. Service quality and previous experience as a moderator in determining tourists’ satisfaction with rural tourism destinations in Malaysia: A partial least squares approach, Procardia - Social and Behavioral Sciences 144: 203–211.
35.Sharpley,
R. 2002. Rural tourism: an introduction, International Thomson Business Press,
UK,
London.
36.Titu, M.M, Raulea, A-S. and Titu, S. 2016. Measuring Service Quality in Tourism Industry, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 221: 294–301.
37.Zeithamal, V.A. and Bitner, M.J. 2003. Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm. New York: McGraw-Hill.
38.Mikulic, J. 2006. The Kano Model – A Review of its Application in Marketing Research from 1984 to 2006, Teaching and Research Assistant, Department of Tourism Faculty of Economics and Business.
39.Lawley, M.A. and Spinks, W. 2003. Conceptualizing Service Performance of Tourist Attractions, A Celebration of Ehrenberg and Bass: Marketing Discoveries Knowledge and Contribution, Conference Proceedings: pp. 2321-2327.