1- بهروزی، فرشاد. 1388. کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی و رابطه آن با سطح رضایتمندی مشتریان، ماهنامه کنترل کیفیت، شماره 31، ص 43.
2- پاپ زن، عبدالحمید، قبادی، پرستو، زرافشانی، کیومرث و شهپر گراوندی. 1389. مشکلات و محدودیتهای گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی مطالعه موردی: روستای حریر، استان کرمانشاه، فصلنامه پژوهشهای روستایی، شماره 3، ص 25-52.
3- پورحیدری، امید، خاکساری، محمد و محمد دوست محمدی. 1386. بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان، نشریه مدیریت بازرگانی، شماره 4، ص 3- 18.
4- پورسلیمانی، علی و فرزاد رشیدی. 1390. عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران در ایران، بانک مقالات بازاریابی ایران.
- جولیا شارپلی، ریچارد. 1380. گردشگری روستایی، ترجمه رحمتاله منشیزاده، فاطمه نصیری، نشر منشی، تهران.
7- رجبی پورمیبدی، علیرضا، فرید، داریوش و طیبه رجبی پورمیبدی. 1388. بررسی رضایتمندی بیماران از سطح کیفیت خدمات درمانی بر مبنای مقیاس کیفیت درمانی، فصلنامه دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، شماره 4، ص 224-232.
8- رضوانی، محمدرضا. 1387. توسعه گردشگری روستایی، چاپ اول، انتشارات دانشگاه تهران، تهران.
9- رفیعیان، مجتبی، عسگری، علی و زهرا عسگریزاده. 1388. سنجش میزان رضایتمندی سکونتی ساکنان محله نواب، مجله پژوهشهای جغرافیای انسانی، شماره 67، ص 53-68.
10- رکنالدین افتخاری، عبدالرضا و اسماعیل قادری. 1381. نقش گردشگری روستایی در توسعه روستایی (نقد و تحلیل چهارچوبهای نظریهای)، فصلنامه مدرس علوم انسانی- برنامهریزی و آمایش فضا، دوره 6، شماره 2، ص 23-40.
12- شمسالدینی، علی. 1388. «گردشگری روستایی» راهکاری سازنده برای توسعه روستایی نمونه موردی: روستای فهلیان، فصلنامه مسکن و محیط روستا، شماره 131، ص 95-107.
13- شیعه، اسماعیل و سجاد علیپور اشلیکی 1389. تحلیل عوامل کیفیت بخش محیط گردشگری ساحلی با توجه به معیارهای گردشگری پایدار، مطالعۀ موردی سواحل شهر رامسر، مجله آرمانشهر، شماره 5، ص 155-167.
14- صبوحی، محمود و محسن الوانچی. 1387. کاربرد برنامهریزی چندمنظوره و توافقی در برنامهریزی: مطالعه موردی خراسان رضوی، مجله علوم کشاورزی و منابع طبیعی، شماره 3، ص 1-14.
15- طالب، مهدی، میرزایی، حسین و حسن بخشیزاده. 1389. برنامهریزی تعاملی گردشگری روستایی با رهیافت ارزیابی مشارکتی روستایی، فصلنامه پژوهشهای جغرافیای انسانی، شماره 71، ص 19-34.
16- طالقانی، محمد و سارا فتاحی. 1384. کیفیت خدمات گردشگری و اهمیت آن در جلب رضایت گردشگر، نشریه مدیریت، شماره 99-100، ص 56-63.
17- طباطبایی هنزایی، سیدولی و نیما اخوان. 1389. بررسی ارتباط بازاریابی درونی و کیفیت خدمات: مطالعه موردی بانک کشاورزی، همایش ملی چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اصفهان.
19- مافی، عزتاله و مهدی سقایی. 1383. مدل ترکیبی برای توسعه فضایی گردشگری روستایی، دو فصلنامه جغرافیا و توسعه ناحیه ای، شماره 3، ص 165-188.
20- مافی، عزتاله و مهدی سقایی. 1387. تحلیلی بر گردشگری روستایی در پیرامون کلانشهرها، مطالعه موردی: کلان شهر مشهد، مجله جغرافیا و توسعه ناحیهای، شماره 10، ص 21-40.
21- معاونت پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی. 1389. مدیریت منابع انسانی؛ چالشها و راهبردها (2) (شماره 56)، گروه پژوهشی مدیریت، آموزش و منابع انسانی، انتشارات پژوهشکده تحقیقات استراتژیک، تهران.
22- موسیپور، نعمتاله، پورکیانی، مسعود و مریم امجدی. 1388. اولویتبندی مدیریتی عوامل مرتبط با رضایت بیماران بیمارستانی، نشریه همای سلامت، شماره 32، ص 1-7.
23- نژاد حاجعلی ایرانی، فرهاد. 1387. مدیریت رضایتمندی مراجعان در سازمانهای دولتی، ماهنامه تدبیر، شماره 197، ص 29-33.
24.Carlson J. 2009. Adaptation and validation of the quality-of-life scale: Satisfaction with Life Domains Scale by Baker and Intagliata, Comprehensive Psychiatry, Vol. 50, pp: 76–80.
25.Dinis A. 2011. Tourism, niche strategy and networks as factors for both entrepreneurship and rural sustainability, IX Rural Entrepreneurship Conference: A sustainable rural? Nottingham Business School, United Kingdom.
26.Gopal R. and et al. 2008. Rural Tourism Development: Constraints and Possibilities with a special reference to Agri. Tourism A Case Study on Agri. Tourism Destination – Malegoan Village, Taluka Baramati, District Pune, Maharashtra, Conference on Tourism in India – Challenges Ahead, 15-17 May 2008, IIMK.
27.Haghkhah, A., and et al. 2011. The impact of service quality on tourism industry, 2nd international conference on business and economic research proceeding, Langkawi Kedah, Malaysia.
28.
Lawley, M.A., and
Spinks, W. 2003. Conceptualizing Service Performance of Tourist Attractions, A Celebration of Ehrenberg and Bass: Marketing Discoveries, Knowledge and Contribution, Conference Proceedings: pp. 2321-2327