Document Type : Research Paper
Authors
1 Associate Professor, Department of Geography& Urban Planning, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
2 PhD. Student of Geography & Urban Planning, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz,
3 , PhD. Student of Geography & Urban Planning, Shahid Chamran University of Ahvaz, Ahvaz, Iran
Abstract
Keywords
منابع
10. لزگی، انسیه. قدیر صیامی. 1396. تبیین مؤلفههای برندینگ شهری با تأکید بر ابعاد اقتصادی آن نمونه موردی: کلانشهر مشهد، فصلنامه تحقیقات جغرافیایی، سال سی و دوم، شماره سوم، 162-152.
11. محمدپورزرندی، حسین، علی حسنی و ناصر امینیان. 1395. عوامل موثر بر برند شهری و اولویت بندی آنها از دیدگاه گردشگران بین المللی (مطالعه موردی: برج میلاد تهران)، فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، دوره چهارم، شماره چهاردهم، 135-115.
12. محمدیفر، یوسف، احمد روستا و منیژه قرهچه و محمدرضا حمیدی زاده. 1395. ضرورتها و پیامدهای برندآفرینی شهری و اثرات آن بر جذب گردشگر با تأکید بر نقش رضایت شهروندان ساکن، اولین همایش بین المللی اقتصاد شهری (با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، تهران.
13. مسعودنیا، آناهیتا. 1393. بررسی و تعیین مهمترین عوامل مؤثر بر برند شهری در شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب، پایاننامۀ کارشناسیارشد مدیریت بازرگانی. استاد راهنما: دکتر علی ربیعی. دانشگاه پیام نور استان تهران، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی، گروه بازرگانی بینالملل.
14. معاونت برنامهریزی شهرداری اهواز. 1396. گزیده اطلاعات مناطق، نواحی و محلات شهر اهواز، ویرایش سوم، انتشارات روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری اهواز.
15. منوریان، عباس، محمد ابوئی اردکان و سیدموسی پورموسوی و اشرف رحیمیان. 1392. مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران، فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی، سال چهارم، شماره سیزدهم، 63-41.
16. موحد، علی، سعید امانپور و کاوه نادری.1390. بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) مطالعه موردی شهر کرمانشاه، فصلنامه برنامه ریزی فضایی، سال اول، شماره سوم، 36-17.
17. میرزائیان خمسه پیوند. عطاءاله هرندی. 1392. تبیین نقش برند شهری در تاثیر زیبائی شناسی شهر بر احساس تعلق خاطر شهروند ایرانی، اولین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهر، ساری.