- برکپور، ناصر. حامد گوهریپور و مهدی کریمی. 1389. ارزیابی عملکرد شهرداری بر پایه سنجش میزان رضایت مردم از خدمات شهری (نمونه موردی: مناطق 1 و 11 شهر تهران).
- پرهیزگار، اکبر. علی فیروزبخت. 1390. چشم انداز مدیریت شهری در ایران با تأکید بر توسعه پایدار شهری. فصلنامه جغرافیایی سرزمین، سال هشتم، شماره 32. تهران. صفحات 67-43.
- تقوایی، علی اکبر. رسول تاجدار. 1388. درآمدی بر حکمروایی خوب شهری در رویکردی تحلیلی. فصلنامه مدیریت شهری، شماره 23. تهران. صفحات 58-45.
- حسینزاده دلیر، کریم. محمد اکبرپور سراسکانرود و محمد حسین حسینی. 1391. مدیریت شهری در شهرهای میانی ایران، فصلنامه فضای جغرافیایی، شماره 37. اهر. صفحات 181-159.
- حکمتنیا، حسن. میرنجفموسوی. 1386. سنجش میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری، مطالعه موردی: شهر یزد. مجله جغرافیا و توسعه. زاهدان. صفحات 196-181.
- رجب صلاحی، حسین. 1381. ساختار حکومت ملی، مدیریت شهری و شهرداری، برنامه ریزی و مدیریت شهری، مسایل نظری و چالشهای تجربی. انتشارات سازمان شهرداریهای کشور. تهران.
- رسولی، رضا. علیرضا کریمیان. علی صالحی. 1389. بررسی نگرش مردم نسبت به شوراهای شهری و ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی در استان آذربایجان شرقی در سال 1387. فصلنامه مدیریت شهری، شماره 26. تهران. صفحات 40-27.
- زنگنه، یعقوب. داود سمیعیپور. 1391. مهاجرت، تحرک سکونتی و ساخت اجتماعی – فضایی شهر سبزوار. فصلنامه مطالعات و پژوهشهای شهری منطقهای، دوره 3، شماره 12. اصفهان. صفحات 118-101.
- سعیدی، عباس. 1388. دانشنامه مدیریت شهری و روستایی. انتشارات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور. تهران.
10. کاظمیان، غلامرضا. ابوالفضل مشکینی. شادی بیگلری. 1390. ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در پایداری محلهای ناحیه دو شهرداری منطقه 4 تهران (محلههای مجیدیه، شمسآباد و کالاد). نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، جلد 18، شماره 21 . تهران. صفحات 28-7.
- مرکز آمار ایران. 1390. سرشماری عمومی نفوس و مسکن.
- مهندسین مشاور پرداراز. 1388. طرح جامع شهر سبزوار. وزارت مسکن و شهرسازی.
- وردینژاد، فریدون. سارا امینی. 1387. مدل ارزیابی متوازن و عملکرد شهرداری تهران. فصلنامه مدیریت شهری، سال اول، شماره اول. تهران.
14. Daniel, M. 2009. Citizen Satisfaction with Municipal Services, Americas Barometer Insights, (18): 1-6.
15. Mokhlis, S. 2011. Municipal Service Quality and Citizen Satisfaction in Southern Thailand, Journal of Public Administration and Governance, 1(1): 127-132.
16. Montalvo, D. 2009. Citizen Satisfaction with Municipal Services, Americas Barometer Insights, (18).
- 17. Mouritzen, E. and Universitet, S. 2011. Citizen satisfaction with municipal performance, http://www.spa.gu.se.
18. Van, G G., Douglas, M., Stephen, I., Lisa, G. and Martinez, E. 2004a. “Drivers and Consequences of Citizen Satisfaction: An Application of the American Customer Satisfaction Index Model to New York City,” Public Administration Review, 64 (3): 331-341.
19. Van Ryzin, Gregg G., Douglas, M. and Stephen, I. 2004. “Explaining the race gap in satisfaction with urban services,” Urban Affairs Review, 39 (5): 613-632.
20. Lolle, H. 2002. Tilfredshedsmålinger. En undersøgelse om tilfredshed og effektivitet i danske kommuner samt om målingens gyldighed.
21. Van Ryzin, G., Douglas M. and Stephen Immerwahr. 2004. “Explaining the race gap in satisfaction with urban services,” Urban Affairs Review 39(5): 613-632.